Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)

Transformation of an Extracurricular Project to a Student-Driven Academic Institution — Success Criteria and Benefits for Students and Faculty

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Check availability

Statistics

Show usage statistics
Metadaten
Document Type:Conference Object
Language:English
Author:Jan Behrendt, Alexander Busch, Dennis Günther, Alexander Rundau, Daniel Röthgen, Martina Grein, Dirk Reith
Parent Title (English):2024 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON), 08-11 May 2024, Kos Island, Greece
Number of pages:5
First Page:1
Last Page:5
ISBN:979-8-3503-9402-3
DOI:https://doi.org/10.1109/EDUCON60312.2024.10578920
Publisher:IEEE
Date of first publication:2024/07/08
Departments, institutes and facilities:Fachbereich Ingenieurwissenschaften und Kommunikation
Institut für Technik, Ressourcenschonung und Energieeffizienz (TREE)
Zentrum für Innovation und Entwicklung in der Lehre (ZIEL)
Dewey Decimal Classification (DDC):3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 378 Hochschulbildung
6 Technik, Medizin, angewandte Wissenschaften / 60 Technik / 607 Ausbildung, Forschung, verwandte Themen
Entry in this database:2024/07/16