Transformation of an Extracurricular Project to a Student-Driven Academic Institution — Success Criteria and Benefits for Students and Faculty
Document Type: | Conference Object |
---|---|
Language: | English |
Author: | Jan Behrendt, Alexander Busch, Dennis Günther, Alexander Rundau, Daniel Röthgen, Martina Grein, Dirk Reith |
Parent Title (English): | 2024 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON), 08-11 May 2024, Kos Island, Greece |
Number of pages: | 5 |
First Page: | 1 |
Last Page: | 5 |
ISBN: | 979-8-3503-9402-3 |
DOI: | https://doi.org/10.1109/EDUCON60312.2024.10578920 |
Publisher: | IEEE |
Date of first publication: | 2024/07/08 |
Departments, institutes and facilities: | Fachbereich Ingenieurwissenschaften und Kommunikation |
Institut für Technik, Ressourcenschonung und Energieeffizienz (TREE) | |
Zentrum für Innovation und Entwicklung in der Lehre (ZIEL) | |
Dewey Decimal Classification (DDC): | 3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 378 Hochschulbildung |
6 Technik, Medizin, angewandte Wissenschaften / 60 Technik / 607 Ausbildung, Forschung, verwandte Themen | |
Entry in this database: | 2024/07/16 |