Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
  • search hit 1 of 2
Back to Result List

Kommunikation für Konsumgüter

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Check availability

Statistics

Show usage statistics
Metadaten
Document Type:Part of a Book
Language:German
Author:Erika Leischner
Parent Title (German):Bruhn, Esch et al. (Hg.): Handbuch Instrumente der Kommunikation. Grundlagen - Innovative Ansätze - Praktische Umsetzungen. 2. Auflage
First Page:527
Last Page:546
ISBN:978-3-658-04654-5
DOI:https://doi.org/10.1007/978-3-658-04655-2_25
Publisher:Springer Gabler
Place of publication:Wiesbaden
Date of first publication:2016/06/15
Keyword:Fallbeispiel; Gebrauchsgüter; Kommunikation; Kommunikationsinstrumente; Konsumgütermarketing; Marketingbesonderheiten; Verbrauchsgüter
Fast moving consumer goods
Departments, institutes and facilities:Fachbereich Wirtschaftswissenschaften
Dewey Decimal Classification (DDC):6 Technik, Medizin, angewandte Wissenschaften / 65 Management, Öffentlichkeitsarbeit / 659 Werbung, Öffentlichkeitsarbeit
Entry in this database:2016/06/23