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Was Klienten sagen und was sie wirklich tun

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Metadaten
Document Type:Article
Language:German
Author:Dietmar Fink, Bianka Knoblach
Subtitle (German):Warum sich kommunizierte Präferenzen nicht als Grundlage der strategischen Positionierung von Beratungsunternehmen eignen
Title translated (English):What Clients Say and What They Actually Do – An empirical analysis showing why communicated preferences do not suit as a foundation of strategic positioning
Parent Title (German):Zeitschrift für Politikberatung
Volume:2
Issue:1
First Page:43
Last Page:61
ISSN:1865-4789
DOI:https://doi.org/10.1007/s12392-009-0075-9
Publisher:VS Verlag für Sozialwissenschaften
Date of first publication:2009/05/16
Keyword:Auftragsvergabe; McKinsey; Roland Berger; Strategische Positionierung; Unternehmensberatung; kommunizierte Präferenzen; reale Entscheidungskriterien
Departments, institutes and facilities:Fachbereich Wirtschaftswissenschaften
Dewey Decimal Classification (DDC):6 Technik, Medizin, angewandte Wissenschaften / 65 Management, Öffentlichkeitsarbeit / 658 Allgemeines Management
Entry in this database:2015/09/29