Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 8 of 25
Back to Result List

Interkulturelles Dienstleistungsmanagement

  • Bei Dienstleistungen wird der Kunde typischerweise in die Leistungserstellung einbezogen. Die Autoren zeigen, dass bei interkulturellen Dienstleistungen die Berücksichtigung kultureller Unterschiede deshalb noch wichtiger als beim Verkauf von Gütern ist.

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Check availability

Statistics

Show usage statistics
Metadaten
Document Type:Article
Language:German
Author:Jürgen Bode, Stefan Alfter
Parent Title (German):wisu (Das Wirtschaftsstudium)
Volume:40
Issue:2
First Page:221
Last Page:225
ISSN:0340-3084
Publication year:2011
Departments, institutes and facilities:Fachbereich Wirtschaftswissenschaften
Dewey Decimal Classification (DDC):6 Technik, Medizin, angewandte Wissenschaften / 65 Management, Öffentlichkeitsarbeit / 658 Allgemeines Management
Entry in this database:2015/08/21