Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
  • search hit 18 of 148
Back to Result List

Konzept zum Umgang mit Prüfungsstress und Lernblockaden bei Studierenden in der Studieneingangsphase

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Check availability

Statistics

Show usage statistics
Metadaten
Document Type:Conference Object
Language:German
Author:Christine Buchholz
Parent Title (German):Zimmermann, Paravicini et al. (Hg.): Hanse-Kolloquium zur Hochschuldidaktik der Mathematik 2016 und 2017. Beiträge zu den gleichnamigen Symposien: am 11. & 12. November 2016 in Münster und am 10. & 11. November 2017 in Göttingen
Number of pages:14
First Page:111
Last Page:124
ISBN:978-3-95987-096-2
Publisher:WTM Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien
Place of publication:Münster
Publication year:2021
Departments, institutes and facilities:Fachbereich Wirtschaftswissenschaften
Dewey Decimal Classification (DDC):3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 378 Hochschulbildung
Entry in this database:2022/12/12