• search hit 4 of 14
Back to Result List

Pro-MINT-us - Förderung von MINT-Fächern und Studierfähigkeit in der Studieneinstiegsphase

  • Schlussbericht, Laufzeit des Vorhabens und Berichtszeitraum: 01.01.2012-31.12.2016

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar Availability
Metadaten
Document Type:Report
Language:German
Title Additional (English):Pro-MINT-us - Supporting STEM modules and students competencies in the study entry phase
Pagenumber:17
DOI:https://doi.org/10.2314/GBV:895209314
Publisher:TIB Technische Informationsbibliothek
Place of publication:Hannover
Publication year:2017
Departments, institutes and facilities:Fachbereich Elektrotechnik, Maschinenbau, Technikjournalismus
Projects:Pro-MINT-us Förderung von MINT-Fächern und Studierfähigkeit in der Studieneinstiegsphase (DE/BMBF/01PL11067)
Dewey Decimal Classification (DDC):3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 378 Hochschulbildung
Entry in this database:2018/02/01