Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
  • search hit 9 of 17
Back to Result List

Pro-MINT-us - Förderung von MINT-Fächern und Studierfähigkeit in der Studieneinstiegsphase

  • Schlussbericht, Laufzeit des Vorhabens und Berichtszeitraum: 01.01.2012-31.12.2016

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Check availability

Statistics

Show usage statistics
Metadaten
Document Type:Report
Language:German
Author:Marco Winzker, Claudia Luppertz, Najat Ouehrani
Title translated (English):Pro-MINT-us - Supporting STEM modules and students competencies in the study entry phase
Number of pages:17
DOI:https://doi.org/10.2314/GBV:895209314
Publisher:TIB Technische Informationsbibliothek
Place of publication:Hannover
Publication year:2017
Departments, institutes and facilities:Fachbereich Ingenieurwissenschaften und Kommunikation
Projects:Pro-MINT-us - Förderung von MINT-Fächern und Studierfähigkeit in der Studieneinstiegsphase (DE/BMBF/01PL11067;01PL16067)
Dewey Decimal Classification (DDC):3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 378 Hochschulbildung
Entry in this database:2018/02/01