Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 35 of 397
Back to Result List

Customer Relationship Management. Ein unverzichtbarer Bestandteil moderner Unternehmensführung

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Check availability

Statistics

Show usage statistics
Metadaten
Document Type:Article
Language:German
Author:Franz W. Peren, Rolf M. Latz, Simone König
Parent Title (German):ZfAW (Zeitschrift für Automobilwirtschaft)
Volume:5
Issue:2
First Page:44
Last Page:50
ISSN:1434-1808
Publisher:FAW-Verlag
Place of publication:Bamberg
Publication year:2002
Departments, institutes and facilities:Fachbereich Wirtschaftswissenschaften
Dewey Decimal Classification (DDC):6 Technik, Medizin, angewandte Wissenschaften / 65 Management, Öffentlichkeitsarbeit / 650 Management und unterstützende Tätigkeiten
Entry in this database:2019/05/24