Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 8 of 94
Back to Result List

Customer Relationship Management - ein unverzichtbarer Bestandteil moderner Unternehmensführung

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Check availability

Statistics

Show usage statistics
Metadaten
Document Type:Part of a Book
Language:German
Author:Franz W. Peren, Rolf M. Latz, Simone König
Parent Title (German):Kamenz (Hg.): Applied Marketing. Anwendungsorientierte Marketingwissenschaft der deutschen Fachhochschulen
First Page:147
Last Page:158
ISBN:3-540-01252-4
DOI:https://doi.org/10.1007/978-3-642-18981-4_14
Publisher:Springer
Place of publication:Berlin
Publication year:2003
Departments, institutes and facilities:Fachbereich Wirtschaftswissenschaften
Dewey Decimal Classification (DDC):6 Technik, Medizin, angewandte Wissenschaften / 65 Management, Öffentlichkeitsarbeit / 650 Management und unterstützende Tätigkeiten
Entry in this database:2015/04/02