Pro-MINT-us - Förderung von MINT-Fächern und Studierfähigkeit in der Studieneinstiegsphase
- Schlussbericht, Laufzeit des Vorhabens und Berichtszeitraum: 01.01.2012-31.12.2016
Document Type: | Report |
---|---|
Language: | German |
Author: | Marco Winzker, Claudia Luppertz, Najat Ouehrani |
Title translated (English): | Pro-MINT-us - Supporting STEM modules and students competencies in the study entry phase |
Number of pages: | 17 |
DOI: | https://doi.org/10.2314/GBV:895209314 |
Publisher: | TIB Technische Informationsbibliothek |
Place of publication: | Hannover |
Publication year: | 2017 |
Departments, institutes and facilities: | Fachbereich Ingenieurwissenschaften und Kommunikation |
Projects: | Pro-MINT-us - Förderung von MINT-Fächern und Studierfähigkeit in der Studieneinstiegsphase (DE/BMBF/01PL11067;01PL16067) |
Dewey Decimal Classification (DDC): | 3 Sozialwissenschaften / 37 Bildung und Erziehung / 378 Hochschulbildung |
Entry in this database: | 2018/02/01 |