Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)

Wie gehen Verbraucher:innen mit Onlinebetrug um? – Eine Literaturübersicht

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Check availability

Statistics

Show usage statistics
Metadaten
Document Type:Part of a Book
Language:German
Author:Gunnar Stevens, Alexander Boden, Fatemeh Alizadeh, Timo Jakobi, Michelle Walther, Jana Krüger
Parent Title (German):Rüdiger, Bayerl (Hg.): Handbuch Cyberkriminologie 2. Phänomene und Auswirkungen
Number of pages:22
First Page:533
Last Page:554
DOI:https://doi.org/10.1007/978-3-658-35442-8_42
Publisher:Springer VS
Place of publication:Wiesbaden
Date of first publication:2024/02/08
Keyword:Digitaler Verbraucherschutz; Hilfsangebote; Onlinebetrug; Verbraucherinformatik; Viktimologie
Departments, institutes and facilities:Fachbereich Wirtschaftswissenschaften
Institut für Verbraucherinformatik (IVI)
Dewey Decimal Classification (DDC):3 Sozialwissenschaften / 36 Soziale Probleme, Sozialdienste / 364 Kriminologie
Entry in this database:2023/09/19