Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 33 of 916
Back to Result List

Einfache versus komplexe Preismodelle bei grenzkostenarmen digitalen Produkten

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar Check availability

Statistics

Show usage statistics
Metadaten
Document Type:Part of a Book
Language:German
Author:Alexander Pohl, Lukas Mohr, Jennifer Musial
Subtitle (German):Welchen Kriterien und Einsatzmöglichkeiten unterliegen einfache und komplexe Preismodelle bei grenzkostenarmen digitalen Produkten?
Parent Title (German):Kleinaltenkamp, Gabriel et al. (Hg.): Marketing und Innovation in disruptiven Zeiten
Number of pages:26
First Page:303
Last Page:328
ISBN:978-3-658-38571-2
DOI:https://doi.org/10.1007/978-3-658-38572-9_12
Publisher:Springer Gabler
Place of publication:Wiesbaden
Date of first publication:2023/01/21
Copyright:© 2023 Der/die Autor(en), exklusiv lizenziert an Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Springer Nature
Departments, institutes and facilities:Fachbereich Wirtschaftswissenschaften
Centrum für Entrepreneurship, Innovation und Mittelstand (CENTIM)
Dewey Decimal Classification (DDC):3 Sozialwissenschaften / 38 Handel, Kommunikation, Verkehr / 381 Handel
Entry in this database:2023/02/22